Azərbaycan iqtisadiyyatı sürətlə inkişaf edir.
Doğurdanda bir çox sahəyə həm daxili həm də xarici investisiyalar yatırılır. Bu
məbləğlər doğurdanda ciddi rəqəmlərdir. Hər bir sahədə olduğu kimi tibb
sektorunda da bu inkişaf və yatırımlar göz önündədir. Dövlətin tabeliyində olan
diaqnostika mərkəzləri, Hospitallar, Doğum evləri, Dispanserlər,
Ambulatoriyalar təmir olunur. Müasir avadanlıqlarla təmin edilir. Düzdü bu avadanlıqları
yüksək səviyyədə istifadə edə bilməyən mütəxəssis çatışmazlığı ciddi problemdir
amma bu başqa yazımın mövzusudur. İnkişafı müqayisə edə bilmək üçün çox da
uzaqlara getməyə ehtiyac yoxdur. Hələ 2000 2005-ci illərdə Türkiyə, İran və Rusiya kimi
ölkələrin aparıcı tibb ocaqlarında Azərbaycan bölməsinin olması həmin yerlərə
il ərzində Azərbaycanlə axınının olmasından xəbər verir. Təhsil fərqi, xidmət səviyyəsi,
keyfiyyət göstəriciləri bir çox mənada fərqlənir ki, bu da qiymət cəhətdən fərqlənsə
belə insanların “ucuz ətin şorbası olmaz” məsəlini əsasə alıb hərəkət etməsinə
gətirib çıxarırdı.
Amma artıq 2000-ci illərdə Türkiyə, Almaniya, Rusiya,Ukraniya
və digər avropa ölkələrinə üz tutan gənc kadrlarımız bu gün tibb sektoruna öz
töhvələrini verirlər. Bundan başqa əvvəllər xarici ölkələrdən ölkəmizə həkimlərin
gəlməsi, müayinə və müalicə aparması, əməliyyatlar keçirməsi həm çox böyük məsrəf
həmçinin böyük növbələr demək idisə, hal hazırda istənilən ölkədən istənilən
sahədə mütəxəssis ölkəmizə təşrif buyura bilir. Hətta iş qədər ciddiləşib və gələnlərin
sayı o qədər çoxdur ki, artıq bu bir sıra rəsmi prosedurlar tələb edir.
Bundan başqa tibb ocaqlarındakı avadanlıqlar və şərait
təbii ki özəl sektorda da yüksələn xətlədir.
Amma mən daha çox mövzunun başqa tərəfini qabartmaq istərdim.
Gündəlik həyatımızda TV, sosial media və digər
informasiya mənbələrində arası kəsilmədən tibb reklamları görürük. Saç əkilməsindən
dırnaq uzadılmasına, ən primitiv xəstəliklərdən ən ağır xəstəliklərin müalicəsinə
qədər hər xidmətin reklamlarını görürük. Bunlar arasında ixtisaslaşmış yerlər
vardır ki, onlar konkret bölmədə xidmətlərini təklif edirlər. Məsələn, diş
klinikası, göz klinikası, mədə xəstəlikləri. Əslində bu təqdirə layiq haldır.
Çünki belə olan peşakər xidmət haqqında söhbət etmək olar. Bir problemin bir
neçə mütəxəssisinin iş birliyi ilə müayinə və müalicədən də müsbət nəticə almaq
olar. Amma iş pul qazanmaq məqsədinə çevrildisə artıq bu peşəkarlıqdan uzaq bir
yerlərə doğru irəliləyir. Çünki bu zaman pasientlər sağlamlığa ehtiyacı olan
insandan çox, yeriyən valyutalara oxşamağa başlayır. Detallı izahını verməyə
çalışım.
Ən çox yayılmış hal olan yüksək mərtəbəli binaların
birinci mərtəbəsində 2-3 müayinə diaqnostika cihazı alıb və yaxud mədə bağırsaq
xəstəlikləri üzrə ixtisaslaşıb digər bölmələr üzrə də xidmət göstərməyə
çalışmaq tibb mərkəzi anlayışından çox uzaqdır. Təsəvvür edin ki, bir
oftalmoloq göz müayinəsi cihazı alır və göz əməliyyatları üçün düzgün əməliyyat
otağı hazırlayır. Amma xəstəxanaya gələn pasientlərdən daha artıq gəlir etmək məqsədi
ilə digər bölmə həkimlərini də müəyyən saatlarda dəvət edib sanki böyük tibb mərkəzi
abu havası verməyə can atırlar. Bu özünü
aldatmaqdan başqa bir şey deyil. Tibb mərkəzlərimizin işləri və xidmətləri
haqqında ehtiyac duyulduqca yazacam. Amma əsas olan onların reklamları ilə
bağlı məsələni ön plana çəkmək istəyirəm. İstənilən sahədə olduğu kimi bu sahədə
də yalan vədlər və reklam olunanlar reallığın fərqli olması da tez tez
rastlaşdığımız hallardandır. Beləki, peşəkar və yüksək səviyyəli xidmət reklam
edən yerlərdə ən azından pasientlərlə bir başa təmasda olan xidmət personalları
belə riayət etmirlər. Ən sadəsi isə pasientlərə verilən yüksək sözlər əvəzinə
sonluq, otaq otaq gəzdirilmək, lazım oldu olmadı bir neçə müayinədən keçirilmək
və sonda da həmin tibb mərkəzinin aptekindən alınan 2-3 səhifəlik 150-200 AZN-lik
reseptlərlə bitir.
Unutmayaq ki, tibb mərkəzlərinin dilimizdə çox gözəl bir xalq tərəfindən verilən adı var, Şəfa ocağı.
Yazımın davamı olacaq....
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder